Aouch

Sitter hemma.. Skulle egentligen suttit på bussen just nu men har en läkartid 14:30 så det känns grymt onödigt att åka till skolan för en lektion och sen hem igen. Det är nämligen så att jag misstänker en urinvägsinfektion, stackars mig! :( Finns inte så mycket mer att säga, kan inte uppdatera med någon mysig "just nu" bild på mig själv för jag ser förjävlig ut, haha!

Igår var jag i studion med Filippa och fotograferade lite, nån bra bild men jag känner att jag är så värdelös på att vara i studion, en helfärgad vägg ger mig typ såhär mycket inspiration -->( )
Så det blir mest bara fina porträtt, men jag blev nöjd endå och hoppas på att Filippa blev det också. Ska väll kanske ta och redigera några så jag kan lägga upp på bloggen och visa er vad jag har ådstakommit, sen kanske jag ska ta och redigera någon bild från Veronica Maggio som jag fotograferade för typ en månad sedan nu. Jag är alltid så seg på att komma till skott, fy skäms på mig!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0