Glad

Åh alltså ibland blir man bara så glad! Idag när jag satt på bussen så kom det på en man med ganska mycket grejer i händerna. Det fanns inte så mycket platser på bussen så jag la min väska i knäet och gav honom ett leende. Han blev överraskat glad och tackade med livsglädje i ögonen. Jag blev helt lycklig i hela kroppen och log resten av resan, sen när vi skulle av på slutstationen så önskade han mig en bra dag, hur glad blev inte jag!? Jag sken upp som en sol och tackade detsamma. Ååh bättre start på dagen går nog inte att få, och allt bara för att jag gjorde något så enkelt som att lägga min väska i knäet. Glädje ger glädje, sprid era leenden människor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0