Idol



Igår var jag, Jennifer, Elsa och hennes syster Nora på inspelningen av Idol, det var sjukt najs! Grymt mycket folk och helt awesome stämning och underbar atmosfär! Här har jag skrivit en lista på lite tycka till grejer!

Stiligast i tv-rutan: Per Lernström allstar!
Bästa preformance: Emil Elton & Robin Stjernberg
Mitt hjärta slår lite extra för: André, Denise & Amanda P
Härligaste reaktionerna när dem gick vidare: Roshana, Amanda P, Olle & Robin.
Har svårt för: Linni, Amanda F (Dock älskar jag Linni's appearance och Amandas tolkning på låtar!)
På något sätt har jag endå inte någon sådär precis favorit av dem, men jag tror dock att Molly och Robin är två av dem som kommer gå riktigt långt! Är grymt avundsjuk på Denise och Amandas kläder, alltid helt perfekt klädda!


Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Snyggt namn haha ;)<3

2011-10-01 @ 23:27:00
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0