It's getting better

Senaste tiden så har jag inte riktigt varit på hugget med att uppdatera bloggen, och det är för att jag har haft fullt upp med att jobba på mitt eget liv och försöka må bra själv. Jag har så himla lite tid över till annat just nu så det har gått så långt att jag har prioriterat bort diabetesen. Jag har inte skött den bra överhuvudtaget och det har bara slått tillbaka på mig själv och delvis också på mina närmaste vänner och familjen.

Men jag börjar lite smått hitta rätt i allt med diabetesen och hoppas på att det ska vara helt bra inom iallafall några månader, det är så himla mycket att tänka på och det tar massor med tid som jag egentligen inte känner att jag har.. Det suger verkligen att det har blivit såhär, men det enda jag kan göra just nu är att totalfokusera på mig själv och verkligen kämpa för att fixa det här så att allt blir bra igen. Önska mig lycka till!

image description


Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-24 @ 09:28:54
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: VilmaLindberg

Hej, vill du synas bland mina 100 läsare och få lite mera bloggläsare? :) Nu har du chansen.. det är bara att tipsa mej om en sak jag ska göra/prata om i mina videoinlägg! Direktlänk; http://vlmusic.blogg.se/2012/august/eftersom-jag-har-varit-sa-dalig-pa-att-blogga.html#comment Taack på förhaand! :D

2012-08-24 @ 23:04:14
URL: http://vlmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0